Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δήμοι Τρικκαίων και Λαρισσαίων: Πρωτοπόροι στην χρήση της τεχνολογίας!

 



Δήμοι Τρικκαίων και Λαρισσαίων: Πρωτοπόροι στην χρήση της τεχνολογίας!

 

Δήμος Λαρισσαίων και Δήμος Τρικκαίων: Δύο Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης, πρωτοπόροι στην χρήση της τεχνολογίας προς όφελος των δημοτών/δημοτισσών τους, μέσα από μια σειρά διαφορετικών και εξαιρετικά ουσιαστικών ενεργειών.

Όσον αφορά τον Δήμο Τρικκαίων, είναι ενδεικτικό πως, ήδη από το 2004, τα Τρίκαλα χαρακτηρίστηκαν ως «πόλη καινοτομίας», ενώ, λίγα χρόνια μετά, συγκαταλέγονταν στις 21 πιο «έξυπνες» πόλεις παγκοσμίως! Πέραν όμως των διακρίσεων, είναι άξια αναφοράς η τεράστια απήχηση που είχε στο κοινό της πόλης το σύστημα ηλεκτρονικών καταγγελιών που προώθησε ο τοπικός Δήμος.

Αναλυτικότερα, λόγω της συγκεκριμένης δράσης του Δήμου, δεν χρειάζεται πλέον να παίρνεις σε κάποιο τεχνικό γραφείο και να περιμένεις πότε ο υπάλληλος θα σηκώσει το τηλέφωνο για να του πεις την επισκευή που χρειάζεται η γειτονιά σου. Με ταχύτητα και διαφάνεια τα καθημερινά ζητήματα επιλύονται σε χρόνο – ρεκόρ καθώς πλέον απαιτείται ένα διάστημα οχτώ περίπου ημερών, αντί για έναν μήνα όπως συνέβαινε παλιότερα!

Παράλληλα, οι αισθητήρες που έχουν τοποθετηθεί από τον Δήμο στα φώτα των δρόμων μείωσαν τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας κατά 70%, ενώ, μείζονος σημασίας είναι και το e-ΚΕΠ (Αυτοματοποιημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολίτη), όπου τα μηχανήματα τύπου ΑΤΜ παρέχουν νυχθημερόν τη δυνατότητα στους πολίτες να ζητούν και να εκτυπώνουν δημοτική ενημερότητα, πιστοποιητικά δημοτολογίου και άλλα σχετικά έγγραφα, άμεσα, με εύκολο και απλό τρόπο. Η πιστοποίηση του πολίτη πραγματοποιείται με τη χρήση «Κάρτας Δημότη»!

Επίσης, αρκετές είναι οι «έξυπνες» περιπτώσεις που προέρχονται από την πόλη της Λάρισας η οποία και αυτή κάνει τα δικά της σημαντικότατα βήματα προς την ψηφιακή εποχή.

Στις αρχές του 2019 παρουσιάστηκε ένα σύγχρονο διαδικτυακό διαχειριστικό σύστημα, το novoville, με στόχο να ενισχύσει την προσπάθεια του Γραφείου Πολιτών του Δήμου Λαρισαίων με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του δημότη. Η υπηρεσία αυτή παραλαμβάνει τα αιτήματα, τις προτάσεις, και κάθε άποψη των πολιτών και στη συνέχεια τα διαβιβάζει, μέσα από το ειδικό λογισμικό πρόγραμμα, στις αρμόδιες υπηρεσίες, συντονίζοντας και παρακολουθώντας την πορεία του κάθε θέματος ως την τελική του επίλυση, ενημερώνοντας σχετικά τον πολίτη.

Τέλος, στο πλαίσιο των προσπαθειών της δημοτικής αρχής για την μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή η Διεύθυνση Πολεοδομίας Δήμου Λάρισας προχώρησε στην ψηφιοποίηση του συνόλου του αρχείου των οικοδομικών αδειών που έχουν εκδοθεί από τη δεκαετία του ‘50 μέχρι και το 2018, καθώς και την ηλεκτρονική πρόσβασή του, από τους ενδιαφερόμενους χρήστες. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα αποσυμφόρησης της Πολεοδομίας από τον Γολγοθά αναζήτησης στο φυσικό αρχείο χιλιάδων φακέλων.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

148 θέσεις εργασίας για ανέργους σε 66 διαφορετικές ειδικότητες στο δήμο Νεάπολης-Συκεών!

148 θέσεις εργασίας για άνεργους, σε 66 διαφορετικές ειδικότητες στο δήμο Νεάπολης-Συκεών! 148 θέσεις εργασίας , 66 διαφορετικών ειδικοτήτων σε επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης, παρέχει στους ανέργους/άνεργες δημότες/δημότισσες του, ο Δήμος Νεάπολης-Συκέων, σε μια εξαιρετικά σημαντικά κίνηση. Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών και των προγραμμάτων του δήμου Νεάπολης-Συκεών για την καταπολέμηση της ανεργίας και την προώθηση των ενεργητικών πολιτικών απασχόλησης, εξειδικευμένα επιστημονικά στελέχη του Συμβουλευτικού Σταθμού του Δήμου , βρίσκονται σε καθημερινή επαφή με επιχειρήσεις τις οποίες ενημερώνουν για τα προσόντα και τις δεξιότητες των πολιτών που αναζητούν εργασία. Παράλληλα, λειτουργεί καθημερινά σε 12ωρη βάση , υπηρεσία του Δήμου, με την οποία επικοινωνούν οι ενδιαφερόμενοι και οι ενδιαφερόμενες. Με τον τρόπο αυτόν, εξασφαλίζονται καθημερινά δεκάδες ανοιχτές θέσεις εργασίας οι οποίες απευθύνονται αποκλειστικά σε κατοίκους ή δημότες του δήμου Νεά...

«Δήμοι, Περιφέρειες και Πολίτες θα γράψουν το επόμενο κεφάλαιο της ευρωπαϊκής δημοκρατίας»

Ο ρόλος των Δήμων , των Περιφερειών και των Πολιτών στη λήψη των αποφάσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης , είναι ζωτικής σημασίας για το μέλλον του ευρωπαϊκού οικοδομήματος: Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα υψηλόβαθμων αξιωματούχων της ΕΕ, όπως εκφράστηκε κατά την «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα των Περιφερειών και των Πόλεων» που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες. Συγκεκριμένα, η αντιπρόεδρος της Κομισιόν για θέματα Δημοκρατίας, Dubravka Šuica, τόνισε πως, η «εμβάθυνση της συμμετοχής των πολιτών, των δημοτικών και των περιφερειακών αρχών» στις πολιτικές αποφάσεις της ΕΕ, είναι «ζωτικής σημασίας » για το μέλλον της Ευρώπης, αναφερόμενη μάλιστα στην επιτακτική ανάγκη για αναθεώρηση των Συνθηκών της ΕΕ , ώστε να αναβαθμιστεί βάσει νόμου ο ρόλος των Δήμων και των Περιφερειών . Σημειωτέον πως και η πρόεδρος της Κομισιόν, Ursula von der Leyen, έχει εγκρίνει την προαναφερθείσα αναθεώρηση. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Επιτροπής των Περιφερειών (ΕτΠ), Vasco Alves Cordeiro, τόνισε ότι: «Οι κρίσεις που ...

Δήμος Ιλίου: Νέες καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες για τους πολίτες

Δήμος Ιλίου: Νέες καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες για τους πολίτες  Σε νέες καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες προχωρά ο Δήμος Ιλίου, διευκολύνοντας ουσιαστικά την καθημερινότητα των πολιτών! Συγκεκριμένα, μέσω της νέας πλατφόρμας https://eservices.ilion.gr/ οι πολίτες με ένα «κλικ» από την οθόνη του υπολογιστή ή το κινητό τους θα μπορούν να απολαμβάνουν ψηφιακά τις εξής, υπηρεσίες: • Αίτηση για νέα Παροχή Ρεύματος • Αίτηση Επανασύνδεσης Ηλεκτρικού Ρεύματος • Αίτηση Τροποποίησης Συντελεστή Χρέωσης (Επαγγελματικός – Οικιακός) • Δήλωση Μη Ηλεκτροδοτούμενου Ακινήτου • Μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων κατ’ εφαρμογή του ν. 4915/2022 άρθρ. 19, όπως αυτός τροποποιήθηκε σύμφωνα με το ν. 4921/2022 άρθρο. 76 Σημειώνεται, ότι η τελευταία ψηφιακή υπηρεσία αντικαθιστά τη βεβαίωση περί μη οφειλής ΤΑΠ, μηδενίζοντας τον χρόνο αναμονής, καθώς μετά τη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων του συμβαλλόμενου και του μεταβιβαζόμενου ακινήτου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εκδώσουν αυτόματα τη σχετική ...